بانک کشاورزی

تاریخ: 04 مهر 1387

برگزاری همایش مشتریان شریک حوزه مدیریت استان تهران در شعبه ورامین

اولین همایش مشتریان شریک حوزه مدیریت استان تهران به منظور بهره مندی از نقطه نظرات آنها و شناخت نقاط قوت و ضعف شعب در ارائه خدمات بانکی و تکریم ارباب رجوع ، با حضور مدیرستادی استان و مدیران گروههای اعتبارات و وصول مطالبات خدمات بیمه ای و مسئول روابط عمومی مدیریت و روسای شعب منطقه و 60 نفر از مشتریان شریک شعب ورامین ، پاکدشت، پیشوا، فیلستان، خاتون آباد، قرچک، شریف آباد، رازی ورامین و حصارامیر راس ساعت 15 روز چهارشنبه ششم شهریور ماه در محل شعبه ورامین برگزار شد.
در این همایش ابتدا مدیر ستادی استان ، طی سخنانی هدف از برگزاری همایش با مشتریان شریک را، شناسائی و بررسی خواسته های مشتریان اعلام کرد.
وی در ادامه از مشتریان شریک دعوت کرد تا نظرها و پیشنهادها و انتقادهای خود را در راستای تعامل بیشتر با بانک بیان نمایند.
سپس مشتریان حاضر در همایش ، ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته توسط مسئولان بانک ، عملکرد بانک را مفید قلمداد نموده و دیدگاههای خود را در خصوص تامین کسری نیروی انسانی شعب به منظور بالا بردن سرعت و کیفیت ارائه خدمات، توسعه و تجهیز شعب روستائی به دستگاههای خودپرداز، گسترش فضای داخلی شعب و تجهیز آن به امکانات ضروری از قبیل دستگاه پولشمار و ...، تمدید مطالبات بدهکارانی که مشمول مصوبه هیئت دولت می شوند، مطالبی بیان داشتند.
در ادامه مهندس رضائی اقدم در خصوص رعایت توازن منابع و مصارف و چگونگی جمع آوری منابع از طریق تجهیز سپرده های مردمی و وصول مطالبات مطالبی را بیان نمودند .
در خاتمه، مدیر ستادی استان، ضمن تقدیر از حضور مشتریان شریک بانک به جمع بندی مطالب مطروح‌شده پرداخت و دستور رسیدگی سریع به درخواستهای متقاضیان را صادر و اظهار امیدواری نمود پس از بررسی و پیگیری موارد مطروحه در کارگروههای تخصصی بانک ، نتایج ماخوذه در اسرع وقت به اطلاع مشتریان برسد .